به یاد دوستی که او هم رفت

 

قفس کوچک تنهایی من ،

دنیایی است

آسمانش رویایی سبز

سرزمینش اندوهی زرد

کلبه ای است آنجا

سبز ، ساکت و آرام

در کنارش

روی شیبی اندک

پیش آخرین تیر قفس

جویباری جاری است

آبی .. آبی .. آبی

که در صدای امواجش

در تلاطم

در رنگش

تصویری است

آن تو هستی ؛

انعکاس من

در جویباری بی پایان

لینک


امیدوارم مرا ببخشید ، این روزها حوصله نوشتن ندارم ..

نظرات 6 + ارسال نظر
بهار(دختر غریب بارون) سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.baharebarooni.mihanblog.com

به نام بخشنده ی بزرگ
سلام همیشه خوندن نوشته هاتون باعث میشه یه چیزی تو ذهن و دست آدم جرقه بزنه که ناخود آگاه برم سراغ یا حالا قلم یا حالا خوندن کتاب واقعا دست توانایی برای نوشتن دارین این را جدی گفتم یه حرف تعارف نبود حرف دلم بود ممنون از این نوشته های زیبا که به من فرصا نوشته های گریز وار می ده..........................
ممنون به بارونه ی من اومدین آره راس می گین همیشه چتر نباشد بهتر است .......... و من نوشته بودم .... امروز باران نیامد............... و چتر شاید بهانه ای است برای آفتاب....
شاد باشین و غمهایتان کوتاه..................
بهار بارونی

نوید چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:19 ق.ظ http://bottles.blogsky.com

کی حوصله داره، رفیق؟

هدیه چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ب.ظ http://nameibarayeto.blogfa.com/

می شه حوصله رو پیدا کرد... تو این روزمرگی ها، حوصله ی آدمها گم می شه ، و فراموش می کنند مثل بقیه ی گم شده هاشون دنبالش بگردند.
لازم نیست که نظرات امیدوار کننده ی خودتون رو بهتون یادآوری کنم ، لازمه؟
اتفاق خوشحال کننده ای ست وقتی بین نظرات ، نوشته ی شما هم هست ، و همین طور وقتی حرف جدیدی می نویسید.

هدیه یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:28 ب.ظ

امشب چقدر دلم می خواست نوشته ای می خواندم از جنس نوشته های تو.
امشب چقدر دلم می خواست کسی پیدا می شد که حرفی داشت برای گفتن به من که شنوایی ام را جایی جا گذاشته ام!
امشب ... همه چیز همان طور است که همه ی شب های مثل این.
امشب از آن شبهای دیوانه ای ست که نمی دانم چرا دنبال آدمها می گردم که هیچ وقت هم پیدا نمی شوند!
ببخشید ، برای نوشتن در نظرات بیش از حد شخصی بود! ( شانس با تو یار بود که ایمیلت را نداشتم!)

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ب.ظ

امیدوارم موفق باشی .خوب مینویسی . بی حوصله نباش .زندگی همینه

آوا دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:13 ق.ظ

این روزا همه حوصله ندارن .بی خیال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد